Ύστερα από μία ταραγμένη ιστορία ανάπτυξης κατά την οποία έφτασε στο χείλος της ακύρωσης και της ανάκαμψης πολλές φορές, η συνέχεια του cult action/adventure game του 2003, Beyond Good & Evil, βρίσκεται και επίσημα υπό κατασκευή, αλλά ο δημιουργός της σειράς, Michel Ancel, δηλώνει ότι “θα πάρει καιρό” επειδή ο ίδιος διατηρεί σκόπιμα την ομάδα του μικρή, για να “προστατέψει τη δημιουργικότητα”.
“Σε αυτό το παιχνίδι, κρατάμε την ομάδα μικρή, για να προστατέψουμε τη δημιουργικότητα και για να μην μετατραπεί το παιχνίδι σε εμπορικό προϊόν, για να διατηρήσει την ψυχή του,” είπε την περασμένη εβδομάδα ο Ancel, σε ένα συνέδριο για τα video games που έγινε στο Montpellier της Γαλλίας.
Λίγες μέρες νωρίτερα στην E3, η Ubisoft ανακοίνωσε την ανάπτυξη του Rayman: Origins, του πιο πρόσφατου 2D game της platform σειράς που επίσης ξεπήδησε από το μυαλό του Ancel. Το παιχνίδι αναπτύσσεται από μία ομάδα πέντε ανθρώπων, οι οποίοι χρησιμοποιούν εργαλεία που έχουν σκοπό να μειώσουν τα τεχνικά εμπόδια ανάμεσα στους καλλιτέχνες και στους προγραμματιστές. Η ομάδα σκοπεύει στο τέλος να διαθέσει αυτά τα εργαλεία στο κοινό.
Ο Ancel ανέφερε ότι η ομάδα του Beyond Good & Evil 2 χρησιμοποιεί παρόμοια εργαλεία και για το δικό της παιχνίδι. “Έχει πάρει λίγο περισσότερο καιρό,” παραδέχτηκε, “αλλά θέλουμε πολύ να χρησιμοποιήσουμε αυτό το σύστημα με το παιχνίδι, επειδή πρόκειται για ένα φιλόδοξο τίτλο και θέλουμε να φτιάξουμε κάτι πραγματικά ξεχωριστό.” Ορισμένες αναφορές θέλουν τον σχεδιαστή να ελπίζει στην παραχώρηση αυτών των εργαλείων στο κοινό, όπως θα συμβεί και στην περίπτωση της ομάδας του Rayman: Origins.
Το αρχικό Beyond Good & Evil κυκλοφόρησε για PC, PlayStation 2, GameCube και Xbox. Παρά το ότι δεν σημείωσε εμπορική επιτυχία, έλαβε θετικές κριτικές και προκάλεσε τη δημιουργία μιας παθιασμένης κοινότητας οπαδών. Μέσα σε αυτά τα επτά χρόνια από την κυκλοφορία του, ο Ancel είχε εκφράσει πολλές φορές την επιθυμία του να επιστρέψει στο σύμπαν του παιχνιδιού. Το 2008, εμφανίστηκε ένα teaser trailer από τη συνέχειά του, αλλά η Ubisoft ισχυρίστηκε αργότερα ότι το video ήταν στην ουσία μία υπόθεση εργασίας και δεν αποτελούσε επιβεβαίωση για την ύπαρξη ενός νέου παιχνιδιού.
πηγή:pc master
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου