Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

BioWare: Στηρίζει τα PCs


Κάθε PC gamer είναι σχεδόν σίγουρο ότι έχει ακούσει τουλάχιστον δύο φορές στο παρελθόν ότι η πλατφόρμα της επιλογής του όχι μόνο δεν έχει βαρύτητα, αλλά και ότι πρακτικά έχει πεθάνει. Τα PCs δεν αρέσουν στις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών, από στιγμή σε στιγμή θα σταματήσουν να τα υποστηρίζουν και μέσα στον επόμενη μήνα, ας πούμε, το μόνο που θα έχετε να παίζετε θα είναι τα MMORPGs, το Zuma και το FarmVille. Τα έχουμε ακούσει κι εμείς αυτά, μη νομίζετε.





Ίσως όμως τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα όσο τα παρουσιάζουν κάποιοι. Ο σχεδιαστής της BioWare, Daniel Erickson, για παράδειγμα, ο οποίος εργάστηκε στο Dragon Age: Origins πριν περάσει στην ομάδα του Old Republic, ακούγεται σαν να τα λατρεύει. “Κάθε δύο ή τρία χρόνια βγαίνει μία ανακοίνωση που δηλώνει ότι το fantasy έχει πεθάνει, ότι το PC gaming έχει πεθάνει ή ότι τα RPGs έχουν πεθάνει,” δήλωσε σε ξένο μέσο ενημέρωσης. “Κι όμως, όλα τα σημαντικότερα παιχνίδια που κυκλοφορούν στην αγορά – εκείνα που σημειώνουν όλα τα ρεκόρ – είναι σχεδόν πάντα PC games, και πολλά από αυτά είναι, μάλιστα, fantasy games.”

“Το σημαντικότερο παιχνίδι του κόσμου αυτή τη στιγμή είναι ένα fantasy RPG MMO για PC. Όλοι γνωρίζουμε τα ελαττώματα των PCs. Όλοι ουρλιάζουμε μπροστά στα μηχανήματά μας και παρακαλάμε τον κώδικα που γράψαμε να δουλέψει,” συνέχισε. “Αλλά την ίδια στιγμή, το interface είναι φτιαγμένο για παιχνίδια. Το mouse/keyboard interface προσφέρει πολύ μεγαλύτερη ελευθερία σε σχέση με τις κονσόλες.”

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, βέβαια, και όσο πιο αντικειμενικά μπορούμε, ως οφείλουμε, με εξαίρεση το World of Warcraft, δεν είμαστε και τόσο σίγουροι ότι τα “σημαντικότερα παιχνίδια” ανήκουν αποκλειστικά στα PCs. Θα λέγαμε, καλύτερα, ότι πρόκειται για multiplatform παιχνίδια που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία στα PCs, όπως το Mass Effect 2 και το Grand Theft Auto 4. Από όποια πλευρά κι αν το δει κανείς, πάντως, ο Erickson λέει ότι το PC θα παραμείνει ένα πολύ σημαντικό κομμάτι των μελλοντικών δουλειών της BioWare.

“Δεν υπήρξε ούτε καν μία ερώτηση όταν ξεκινήσαμε το Old Republic – ή οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα παιχνίδια μας – για το βασικό του format,” είπε. “Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που η ανάπτυξη του Dragon Age έγινε με βάση τα PCs. Όταν αναπτύσσουμε ένα RPG, τα PCs είναι ο φυσικός του χώρος.”


πηγή:pc master
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου