Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Pajitnov και multiplayer Tetris


Σε μια νέα συνέντευξη που έδωσε σε ξένο μέσο ενημέρωσης, ο δημιουργός του θρυλικού puzzle game Tetris, Alexey Pajitnov, εξηγεί ότι έχει περάσει πολύ χρόνο προσπαθώντας να τελειοποιήσει το multiplayer Tetris, όμως δηλώνει ότι “δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο επιθυμητό σημείο” και ότι αυτό που μπορούμε να περιμένουμε είναι “κάτι πραγματικά μοντέρνο στο μέλλον.”




Ο δημιουργός του παιχνιδιού, ο οποίος το ανέπτυξε τη δεκαετία του ’80 ενώ εργαζόταν στην Ακαδημία Επιστημών της Μόσχας, έχει αποκτήσει ξανά τα πνευματικά δικαιώματα του παιχνιδιού που ξεκίνησε την επανάσταση των casual puzzle games, και δουλεύει σε νέες εκδόσεις του. Στην πραγματικότητα, ενώ συνεχίζει να συμμετέχει ενεργά στην έγκριση νέων εκδόσεων του Tetris που κυκλοφορούν στην αγορά από διάφορους εκδότες, λέει ότι κατά κάποιο τρόπο “έχει βγει σε πρόωρη σύνταξη”. Δηλώνει επίσης ότι η ελευθερία της αποχής από τον κύκλο ανάπτυξης ενός προϊόντος “απελευθερώνει πραγματικά το μυαλό και έτσι, κατά πάσα πιθανότητα… θα μπορέσω να βρω κάτι πραγματικά μοντέρνο στο μέλλον.”

“Δουλεύουμε πάνω σε multiplayer εκδόσεις εδώ και πάνω από 10 χρόνια – εγώ ο ίδιος προσπαθώ να το σχεδιάσω. Οφείλω να παραδεχτώ ότι δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο επιθυμητό αποτέλεσμα,” λέει ο Pajitnov και συνεχίζει: “Το πρόβλημα του Tetris ήταν μεγάλο… το παιχνίδι είναι πολύ έντονο, αν με καταλαβαίνετε. Συμβαίνει αν παίξετε στα ανώτερα επίπεδα – και συνήθως αυτά θέλει να δοκιμάσει ο περισσότερος κόσμος. Επομένως, παίζετε στα όρια των ικανοτήτων σας, σε ότι αφορά την ταχύτητα και τις αντιδράσεις σας. Άρα, κατά κάποιο τρόπο δεν έχετε αποθέματα στον εγκέφαλό σας για να παρακολουθείτε τι κάνουν οι υπόλοιποι.”

“Αυτό είναι το μετρήσιμο, θεωρητικό πρόβλημα που πρέπει να λύσουμε στο multiplayer Tetris. Επομένως, αν μειώσουμε την ένταση του προσωπικού gameplay, σε ένα μικρό ποσοστό μειώνουμε και τη δυναμική του παιχνιδιού. Αν όμως την αφήσουμε στο ίδιο επίπεδο, οι παίκτες δεν έχουν τα αποθέματα να προβούν σε multiplayer ενέργειες, να παρατηρήσουν, να αναλύσουν τι συμβαίνει, να αποκτήσουν ολοκληρωμένη εικόνα και να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους,” συνέχισε ο Pajitnov.

“Έτσι, έχουμε κάτσει σε αυτό το πρόβλημα εδώ και λίγο καιρό. Έτσι έχουν τα πράγματα εν συντομία. Παρόλα αυτά εξακολουθούν να υπάρχουν πολλά υποσχόμενοι τρόποι για να το κάνουμε κι έτσι η έκδοση που έχουμε αυτή τη στιγμή είναι αρκετά καλή,” συμπλήρωσε. “Δυστυχώς όμως για εμάς, αυτό που ονειρεύομαι είναι ένα παιχνίδι στο οποίο μπορείς να δεις πραγματικά τι κάνουν οι άλλοι παίκτες και να λάβεις σοβαρά υπόψη σου το στυλ τους, τα achievements τους και το status τους. Αυτή είναι η βασική απόλαυση που κερδίζεις σε ένα multiplayer game, κατά τη γνώμη μου,” συμπέρανε ο μεγάλος δημιουργός.


πηγή:pc master
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου