Δευτέρα, 21 Ιουνίου 2010

H Toshiba γιορτάζει την 25η επέτειο του πρώτου laptop ευρείας διάθεσης στον κόσμο


Η Toshiba Europe GmbH γιορτάζει την 25η επέτειο του πρώτου laptop ευρείας διάθεσης παγκοσμίως, του Toshiba T1100. Για να γιορτάσει αυτό το ορόσημο στην ιστορία της υπολογιστικής, η Toshiba τοποθετείται στη μελλοντική αγορά φορητών υπολογιστών, ανακοινώνοντας τρια νέα προϊόντα. Αυτά είναι το ελαφρύτερο και λεπτότερο laptop πλήρους λειτουργικότητας 13'' της Ευρώπης, μια φορητή συσκευή internet που βασίζεται στο Android και μια συλλεκτικής έκδοσης συσκευή Windows διπλής οθόνης. Η ανακοίνωση αυτή σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στη συνεχώς διευρυνόμενη λίστα με ‘Παγκόσμιες Πρωτιές' της Toshiba.



Ισχύς στην καινοτομία με 25 χρόνια εμπειρία

Από το λανσάρισμα του πρώτου στον κόσμο φορητού υπολογιστή ευρείας διάθεσης, του Toshiba T1100, τον Απρίλιο του 1985, η Toshiba έχει παραμείνει αληθινός πρωτοπόρος στην εξέλιξη των φορητών υπολογιστών. «Από τότε έχουμε επανειλλημένως αποδείξει τον προσανατολισμό μας να ηγούμαστε της τεχνολογίας, της μικρογράφησης και της χρηστικότητας. Δεν αποτελεί μόνο ένα αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της Toshiba, αλλά και τον τρόπο που θα προχωρήσουμε μπροστά με την φορητή υπολογιστική», δήλωσε ο Alan Thompson, President Toshiba Europe GmbH. Για 25 χρόνια, οι μηχανικοί της Toshiba έχουν αξιοποιήσει με επιτυχία την εξειδίκευσή τους για να πρωτοπορήσουν στις φορητές υπολογιστικές συσκευές που έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις ανάγκες των χρηστών: η Toshiba έχει πουλήσει περισσότερα από 90 εκατομμύρια laptop[1] από το 1985. «Στόχος μας είναι μέσα στη χρονιά να φτάσουμε τα 100 εκατομμύρια,» πρόσθεσε ο Alan Thompson.





Η διαφοροποίηση θα συνεχιστεί

Αυτό που ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια με μια νέα κατηγορία συσκευών, εξελίχθηκε σε μια διαφοροποιημένη αγορά. «Πιστεύουμε ότι η διαφοροποίηση είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στην επίτευξη ευρείας αποδοχής από τους χρήστες,» είπε ο Alan Thompson. Η Toshiba πυροδοτεί αυτή την τάση με νέες συσκευές, σχεδιασμένες όλες για να καλύψουν συγκεκριμένες ανάγκες των χρηστών: «Παρότι τα laptop τύπου clamshell με οθόνες 15'' και πάνω θα παραμείνουν η βασική συσκευή για τη δημιουργία περιεχομένου, θα υπάρξει μια διευρυνόμενη ευκαιρία για καινοτόμα, μικρότερου μεγέθους σχέδια, όπως το έξυπνο AC100 και το διπλής οθόνης Libretto W100 Limited Edition,» πρόσθεσε ο Thompson.



Ανοιχτές προδιαγραφές και το οικοσύστημα συνεργατών

Για να εξασφαλίσει ότι όλες οι συσκευές καλύπτουν τις μεταβαλόμενες ανάγκες τις αγοράς, η Toshiba χρησιμοποιεί ανοιχτές προδιαγραφές, ενώ αξιολογογεί συνεχώς νέες τεχνολογίες. Επίσης, η Toshiba συνεργάζεται ενεργά με άλλες κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας για να αναπτύξει ‘οικοστυστήματα' γύρω από τα προϊόντα τους. Στόχος είναι να επιτρέψει στους καταναλωτές να απολαύσουν μια απρόσκοπτη εμπειρία υλικού, λογισμικού, περιεχομένου και υπηρεσιών -ανεξάρτητα από τα προϊόντα που χρησιμοποιούν ή τους τρόπους χρήσης που υιοθετούν.



Συνολική προσέγγιση των αναγκών του πελάτη

Η Toshiba έχει επενδύσει τα τελευταί 25 χρόνια στην ανάπτυξη αυτού που ονομάζει ‘συνολική προσέγγιση' της αγοράς υπολογιστικών συσκευών τόσο για τους επαγγελματικούς χρήστες όσο και για τους καταναλωτές. Καθώς το περιεχόμενο γίνεται αυξανόμενα διαθέσιμο σε ψηφιακή μορφή, οι άνθρωποι εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τον ‘κόσμο πολλών οθονών' -χρησιμποιώντας συγκεκριμένες συσκευές και κάθε περίπτωση.



Στην καρδιά αυτού του κόσμου ωστόσο, είναι το laptop. Και το Toshiba Multi Screen Vision έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει στους ανθρώπους να διαμοιράζονται με ευκολία περιέχομενο πολυμέσων -μεταξύ των δικών τους συσκευών αλλά και με φίλους, οικογένεια, συναδέλφους και το ‘cloud'- ενώ παράλληλα συγχρονίζουν τις πολλαπλές συσκευές που χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους ζωή. «Η Toshiba θέλει με την ευκαιρία της 25ης επετείου του laptop, να υπογραμμίσει τη δέσμευσή της: να αξιοποιεί όλη την τεχνολογική εμπειρία και καινοτομία που διαθέτει για να κάνει πραγματικότητα το Multi Screen Vision και για να κάνει τη διαφορά στην ‘ψηφιακή ζωή' των ανθρώπων,» είπε ο Alan Thompson.


πηγή:pc magazine
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου