Είναι σπάνιες οι φορές που οι δημιουργοί παιχνιδιών εκφράζουν άποψη για τις πωλήσεις και τους στόχους των επερχόμενων δημιουργιών τους, όμως ο ηγέτης της Lionhead, Peter Molyneux, το έκανε σε μια συνέντευξή του σε ξένο μέσο ενημέρωσης.
“Έχουμε ως στόχο να πουλήσουμε περισσότερα από 5 εκατομμύρια αντίτυπα, που θα μας αποφέρουν κέρδη που θα ξεπερνούν τα 150 εκατομμύρια δολάρια,” είπε ο Molyneux. “Αυτό πρέπει να κάνουμε, επειδή αν το franchise δεν φτάσει σε αυτό το επίπεδο είναι επόμενο ότι θα σταματήσει.”
Κατά τη διάρκεια της Game Developers Conference τον περασμένο Μάρτιο, ο Molyneux ανέφερε ότι το Fable II πούλησε 3,5 εκατομμύρια αντίτυπα. Ο σχεδιαστής έχει αναφερθεί και στο παρελθόν στα αντίτυπα που πρέπει να πουλήσει το Fable III, δηλώνοντας με λεπτομέρειες τον τρόπο με τον οποίο η Lionhead προσπαθεί να φτάσει σε ευρύτερο κοινό με τον συγκεκριμένο τίτλο. Νωρίτερα τον προηγούμενο μήνα, είχε δηλώσει επίσης ότι το στούντιο έχει κάνει το Fable III πιο φιλικό στο ευρύ κοινό σε σχέση με το Fable II του 2008. Ένα μέρος από αυτή τη φιλικότητα στηρίζεται στο γεγονός ότι το Fable III είναι περισσότερο ένα action/adventure game παρά ένα RPG.
Στη χθεσινή του συνέντευξη, ο Molyneux είπε επίσης ότι το Fable III θα συνεχιστεί με μια σειρά επεισοδίων “λίγο μετά την κυκλοφορία του”, με το πρώτο επεισόδιο να διατίθεται δωρεάν. Η Lionhead και η Microsoft χρησιμοποίησαν το ίδιο μοντέλο και στο Fable II, κυκλοφορώντας στο Xbox Live κάποια επεισόδια, ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Στην περίπτωση των επεισοδίων του Fable II, οι παίκτες κατέβασαν το πρώτο 1,6 εκατομμύριο φορές, είπε ο Molyneux. Τα επεισόδια, όπως αναφέρεται, απέφεραν 15 εκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία.
Το μοντέλο με τα επεισόδια, όπου το πρώτο είναι δωρεάν, είναι πολύ καλύτερο από τη διάθεση ενός demo του παιχνιδιού, υποστήριξε ο Molyneux. “Όποιος πιστεύει ότι η διάθεση ενός demo είναι καλή ιδέα, είναι τρελός,” είπε.
πηγή:pc master
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου