Σάββατο, 24 Ιουλίου 2010

Ultraviolet: Μια νέα πλατφόρμα για τη ψηφιακή διασκέδαση

Πολύ κοντά στη δημιουργία ενός συστήματος που θα επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, όπου και να βρίσκονται, ανεξαρτήτως φορμά και άλλων τεχνικών εμποδίων, είναι η σύμπραξη των κολοσσών της Microsoft Corp. και Warner Bros.





Θα είναι κάτι σαν τον τραπεζικό λογαριασμό που μας «ακολουθεί» παντού και μπορούμε να κάνουμε αναλήψεις από οποιοδήποτε ΑΤΜ. Το όνομα του νέου συστήματος που σχεδιάζει η επιχειρηματική αυτή πρωτοβουλία φέρει τον τίτλο «UltraViolet» και για πολλούς θα λειτουργήσει σαν πρόκληση στις «κλειστές» πλατφόρμες της Apple και άλλων εταιρειών.

Η νέα σύμπραξη (Digital Entertainment Content Ecosytem) φιλοδοξεί να δώσει έναυσμα στην ανάπτυξη της ψηφιακής αγοράς ταινιών και τηλεοπτικών σειρών που σήμερα αντιστοιχούν στο 4% όλων των πωλήσεων. Οι φιλοδοξίες της νέας αυτής προσπάθειας βασίζονται εν μέρει στη μαζικότητα με την οποία είχαν κατακλύσει την παγκόσμια οικονομία τα μηχανήματα ΑΤΜ.

Το σχέδιο έγκειται στη δημιουργία ενός ψηφιακού «ντουλαπιού» όπου ο κάθε χρήστης θα αποθηκεύει αποδείξεις αγοράς DVD, Blu-Ray δίσκων και video DVD. Όταν ο καταναλωτής αγοράζει ένα video θα μπορεί να το βλέπει οπουδήποτε, σε οποιαδήποτε συσκευή ή τηλεόραση. Ουσιαστικά, η Ultraviolet αποσκοπεί στο να γίνει μια κοινή πλατφόρμα που διασυνδέεται παντού και πάντα.

Η συγκεκριμενοποίηση των παραμέτρων για το σχεδιασμό της πλατφόρμας πρόκειται να ανακοινωθεί σύντομα και οι δοκιμές θα ξεκινήσουν στα τέλη του έτους. Πέρα από τις προαναφερθείσες εταιρείες, στο εγχείρημα θα συμμετάσχουν οι Toshiba, η Best Buy, η Νetflix κα. Εκτός μέχρι στιγμής είναι η Apple καθώς και η Walt Disney Co.
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου